2019年11月11日星期一

求婚一週年(11/11) DAY BY DAY UNTIL THE END OF THE WORLD

琴日係11月11號,又係「雙棍節」。可能係某部分人眼中冇咩特別,或者係會影射到自己仲係 單身😩 (隨時俾人打😂😅)
而我呢⋯⋯😂係一週年紀念!嘩,冇諗過時間會過得好快呀(╯﹏╰)證明自己又快老一年(大一歲🤭)。琴晚倆口子冇咩特別興祝呀,大家收工後都有點累坐車比平時耐左DD仔,有D朋友仔會覺得頭一年要慶祝下先得麻,始終第一年仲要係婚後添😎不過對於我地黎講 幸福,其實係大家每日可以互相擁抱,DAY BY DAY UNTIL THE END OF THE WORLD (英文唔好,當中有文法出錯,請指教🙇🏻‍♂️)老婆,我愛你❤️

話分兩頭,眼見老婆進步左好多。由我以前同她拍拖相處到婚後,原來她會放假執下屋,洗衫掛衫同埋自己一個人買下D菜返屋企煮。琴晚我都早收,她問我駛唔駛煮埋我果份😚
或者係環境轉變左又一個少女成長到成熟少女 (甘咪好正😍哈哈🤣)

沒有留言:

發佈留言